چه سیستم های بدن می شود اگر کلیه ها فعال تحت تاثیر قرار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به کم خونی کلیوی نارسایی مزمن کلیهچه سیستم های بدن می شود اگر کلیه ها فعال تحت تاثیر قرار

چه سیستم های بدن می شود اگر کلیه ها کلیه ApagarComo نزدیک باید شروع به تحت تاثیر قرار سیستم های چند بدن poco.Entonces کمی، بیماران طیف وسیعی از علائم و complicaciones.Bueno تجربه تحت تاثیر قرار، چه سیستم های بدن می شود که تحت تاثیر قرار کلیه بسته؟ من دنبال برای پیدا کردن پاسخ.

متابولیک 1.System

اسیدوز متابولیک، مایع و اختلال عدم تعادل الکترولیت ها اختلال متابولیک شایع ترین، چرا که کلیه توانایی خود را برای فیلتر کردن خون و حفظ تعادل الکترولیتی بدن normalmente.Esto می تواند القاء تجمع آب، تهوع، استفراغ، خارش را از دست پوست، خستگی، تنگی نفس، ادم ریوی، و غیره.

سیستم 2.Information قلب و عروق

بیماری های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیماری crónica.Cuando کلیه پیشرفت به مرحله نهایی، بروز بیماری های قلبی عروقی تا حد زیادی به دلیل فشار خون بالا کلیه، اسیدوز، افزایش پتاسیم، کم خونی کلیوی افزایش خواهد یافت است غیره

تنفس 3.Sistema

اکثر بیمارانی که کلیه بسته از طعم و مزه بد در دهان شکایت به دلیل انباشت اوره در body.Besides، مایع اضافی تجمع در ریه ها است که می تواند اشکال در تنفس، تنفس عمیق، تنفس مشکل، و غیره باعث .

دستگاه گوارش 4.Tracto

فقدان اشتها و سوء هاضمه اولین علائم دستگاه موارد شدید digestivo.En هستند، بیماران دچار بی اشتهایی، تهوع، استفراغ و یا diarrea.El خونریزی از دستگاه گوارش بسیار رایج است.

5.A خون سیستم

بیماران مبتلا به کم خونی کلیوی نارسایی مزمن کلیه در درجه اول در حال حاضر sangrado.La روند و بیشتر بیماران کم خونی خفیف یا متوسط به دلیل کاهش تولید سلول های قرمز خون، همراه با فقر آهن، سوء تغذیه و sangrado.Si عملکرد پلاکت های غیر طبیعی می شود، بیماران ممکن است خونریزی دستگاه گوارش، خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، و غیره دارند

به عنوان کلیه تعطیل، این سیستم ها از بدن هستند بیشتر احتمال دارد به afectados.Si شما نارسایی کلیه و از مشکلات فوق رنج می برد، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای پیدا کردن درمان موثر برای مدیریت آنها مشورت کنید.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2007.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های مزمن کلیوی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: